Over EDM

Aanmelden

Over EDM

EDM BV is onderdeel van de EDM Media Group, met vestigingen in Nederland en België. Daarnaast participeert de EDM Media Group in: Smart Data Services, Adflow en The Data Agency

Visie

De hoeveelheid data waarover organisaties kunnen beschikken is enorm, evenals de snelheid waarop deze binnenkomt en de diversiteit ervan. Deze trend zal zich verder doorzetten, niet alleen wat betreft data die vanuit de relatie met de klant wordt verzameld, maar ook data die door anderen beschikbaar wordt gesteld, zoals de 'open data' vanuit de overheid.

Met de toename van data groeit ook de behoefte en noodzaak om deze structureel te kunnen ontsluiten, analyseren en toe te passen. Niet alleen om de klant op het juiste moment en via het juiste kanaal de meest relevante boodschap te kunnen geven, maar ook om sneller in te kunnen spelen op de voor een organisatie relevante KPI's.

Succesvolle organisaties zullen zich daarom meer en meer gaan onderscheiden van de rest, door (klant)data centraal te stellen in hun bedrijfsstrategie en een hogere RoD (Return on Data) te realiseren.

Missie

EDM wil dé partner zijn die (middel)grote en data-gedreven organisaties helpt om het rendement uit data te maximaliseren door het zo goed mogelijk ontsluiten, analyseren en toepassen van die data.

Strategie

EDM vergroot het rendement op klantdata door intelligente en pragmatische oplossingen op het gebied van datakwaliteit, klantinzicht en doelgroepbereik. Door gebruik te maken van geavanceerde technologie, consumenteninformatie en analyses wordt data ontsloten, geanalyseerd en toegepast. Bijvoorbeeld door het valideren van klantgegevens, het bouwen van dashboards voor een 360º klantbeeld en het gesegmenteerd bereiken van de juiste on- en offline doelgroep.

EDM Seminars

In onze missie geven wij duidelijk aan dat wij een partner willen zijn van data driven organisaties, het organiseren van branche gerichte seminars is een onderdeel hiervan. Jaarlijks organiseren wij een beperkt aantal branche gerichte seminars met daarin sprekers uit de praktijk met eigen cases en een duidelijke (toekomst) visie op ons vakgebied. Bezoekers van deze seminars worden betrokken bij de sessies en zijn vrij in het stellen van vragen en het delen van kennis. Na afloop stellen wij de presentaties beschikbaar aan de seminar bezoekers.

Verstand van data.
Gevoel voor marketing.