Nieuws > Nieuws

Wat speelt er bij EDM.

nieuwsbericht-retail-seminar.jpg

Zo leren Miele, Marqt en Kantar TNS de klant achter hun data kennen

EDM | 12-4-2018

Hoe leert u de klant achter die grote hoeveelheid data nu echt kennen? Op donderdag 17 mei organiseert EDM een seminar over het toepassen van data voor de retail branche en geeft het antwoord op deze vraag. EDM heeft onder andere Marqt, Kantar TNS en Miele bereid gevonden om hun ervaring en visie te delen over dit vraagstuk. Wouter-Jan Meerdink Veldboom is Senior Sales Consultant bij EDM en programmamanager van het seminar. Wij vroegen hem wat wij kunnen verwachten van deze middag.

Lees meer

Meer nieuws:

dmexco.jpg

EDM Digital Solutions samen met Delta Projects op dmexco

Keulen (DE) staat 14 en 15 september in het teken van de dmexco: het evenement op het gebied van digitale marketing met meer dan 950 exposanten uit 34 landen en meer dan 50.000 bezoekers. Daarnaast biedt dmexco een conferentie met 570 internationale top sprekers en ruim 250 uur events verspreid over 15 podia over een breed gamma aan onderwerpen binnen online marketing.

Lees meer
ddma-data-dag.svg

Sponsoring DDMA Data Dag

Ook in 2016 is EDM sponsor van de DDMA Data Dag. De jaarlijkse DDMA Data Dag legt de focus op de wijze waarop organisaties de klant centraal stellen en de komende 5 jaar succesvoller worden dan organisatie die hier niet voor kiezen.

Tijdens de Data Dag (10 november, Pakhuis de Zwijger, Amsterdam) worden de genomineerden en de winnende case(s) van de Customer Data Award gepresenteerd en staan verschillende keynote sprekers geprogrammeerd.

Lees meer
edm-lanceer-edm-digital-solutions.jpg

EDM lanceert EDM Digital Solutions

EDM Media Group, expert in data, kondigt vandaag de lancering van EDM Digital Solutions aan. Een dochteronderneming die zich specialiseert in het mogelijk maken van daadwerkelijk data gedreven online communicatie. Dit begint bij de herkenning van online bezoekers.

Lees meer

Kwaliteit is het grootste datarisico in Retail

Je kent het wel: er komt een nieuw systeem. Daarbij is de keus oude meuk erin of eerst de data opschonen.

Lees meer
big-data-valkuilen-voor-retailers.jpg

Big Data Valkuilen voor online retailers

Winnaars in (online) retail zijn winnaars omdat ze relevant communiceren met klanten. Dat kan alleen maar door klanten individueel te (her)kennen, hun behoefte te begrijpen en daar met relevante boodschappen op in te spelen.

Lees meer

Starten met big data? Ga eens luisteren in plaats van roepen!

Vrijwel alle shoppermarketeers geven aan de marketing te willen individualiseren en met 'Big Data' te willen starten.

Lees meer
Verstand van data.
Gevoel voor marketing.