Alle sprekers

De volgende professionals praten u bij over alle laatste ontwikkelingen

https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/raymondros.png

Dagvoorzitter: Raymond Ros

EDMProduct Manager Automotive

Met ruim 15 jaar media, doelgroep en business development ervaring bij onder andere Telfort en Sanoma, slaat Raymond sinds 2016 bij EDM de brug tussen data,  datamanagement en doelstellingen. Als Product Manager Automotive is hij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van producten en diensten voor de automotive branche.

https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/val-ry-gresnigt.jpg

Valéry Gresnigt

PolestarHead of Marketing Nederland

Na zijn studie Communicatiewetenschap aan de UvA was Valéry actief voor onder meer Vice Media, Tele2 en content-agency Storyboard. Hij is vanaf het begin betrokken geweest bij Tele2’s succesvolle herpositionering van ‘Frank het Schaap’ naar ‘Niet omdat het moet, maar omdat het kan’. In zijn huidige rol bij Polestar is hij Head of Marketing voor Nederland.

https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/marcoboender.jpg

Marco Boender

Fetch Car SharingChief Sharing Officer

Marco Boender is als Chief Sharing Officer verantwoordelijk voor de dienstverlening van Fetch car sharing. In 1997 studeerde hij al af op verdienmodellen voor sociale media en internet. Van die voorliefde voor digitale disruptieve innovatie is hij, na jarenlang bij internetbureau’s en dot.com bedrijven te hebben gewerkt, nooit losgekomen. Fetch car sharing (Fetch Mobility BV) maakt onderdeel uit van de Viscaal groep, een toonaangevende, onafhankelijke B2B-specialist op het gebied van fleet-, rent-, lease- en Mobility as a Service oplossingen voor B2B-partijen in binnen- en buitenland. Mede door dochterbedrijven share2use BV, Bleap.nl en eerder Car4share (IONIQ car sharing) heeft de Viscaal Groep een schat aan expertise op gebied van deelautogebruik.

https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/4hv.jpg

Jos van den Bergh

MediamondoCommunicatie & Media Consultant

Jos van den Bergh is al ruim 20 jaar een veelgehoorde naam in de automotive industrie. Na enkele jaren werkzaam te zijn geweest bij Peugeot Nederland, maakt hij de overstap naar Renault Nederland als Marketing Communicatie Manager. In 2018 startte hij zijn eigen communicatie- en mediabureau, maar nog altijd met een sterke automotive focus. Hij is ervan overtuigd dat de automotive industrie alle toekomstige uitdagingen aankan, mits de branche het product, de pricing en promotie snel opschakelt naar het verwachtingspatroon van de digitale(re) consument.

https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/woutersmit.jpg

Wouter Smit

EDMData Scientist

Na jarenlang gewerkt te hebben in de hoek van data analytics en marktonderzoek bij o.a. VU en Ruigrok NetPanel, is Wouter de Data Science hoek van EDM ingedoken. Inmiddels helpt hij al jarenlang diverse automotive klanten bij het ontwikkelen van modellen en algoritmes die het verschil maken. Inmiddels is hij met recht dé automotive Data Scientist van EDM te noemen. 

https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/afbeelding.jpg

Prof. Dr. Markus Becker

BundeskartellamtesVize-Präsident

Ex-voorzitter Enquetecommissie Concurrentie & Kartell en voormalig aanklager Bundestag Deutschland

Verstand van data.
Gevoel voor marketing.