De sprekers

"Leer de klant achter (uw) data kennen"

aanmelden

https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/reynolds-kb-0091.jpg

Hank van Dijk

ValloOndernemer en Consultant

Hank van Dijk is de afgelopen 25 jaar actief geweest als ondernemer, strateeg, adviseur en directeur van reclame en media bureaus. Recent was Hank onder meer betrokken bij de ontwikkeling, funding en lancering van een met Real Madrid ontwikkelde mobiele app; Real Madrid FootScout.

Vanuit zijn bedrijf Vallo adviseert Hank bedrijven op het gebied van positionering, propositie, business development en marketing (communicatie).

https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/rf-edm-2017-3.jpg

Robert Feltzer

EDMManaging Partner



Meer dan 30 jaar werkzaam in datadriven marketing voor toonaangevende bedrijven combineert Robert creativiteit in data en technische oplossingen waardoor bedrijven hun rendement verbeteren. Over onderwerpen als people based marketing, customer data management, advanced analytics, Big & Smart Data, GDPR, integratie online & offline en onboarding presenteert en publiceert Robert regelmatig.


https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/edm-wouter-jan-meerdink-veldboom.jpg

Wouter-Jan Meerdink Veldboom

EDM - Programma ManagerSr. Sales Consultant

Met een sterke achtergrond in offline/online data driven marketing, helpt Wouter-jan vele (middel)grote BtoC organisaties waardevolle informatie te halen uit hun klantdata. Hij is gespecialiseerd in datakwaliteit, klantinzicht en doelgroep bereik binnen zowel off- als online kanalen. Wouter-jan adviseert en begeleidt organisaties uit diverse branches op het gebied van data driven marketing, zodat men meer rendement kan halen uit (consumenten)data.

https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/juliette-van-balen.jpg

Juliette van Balen

IP advocatenAdvocaat, privacyspecialist en eigenaar van IP advocaten

Sinds 2009 wijst Juliette cliƫnten als zelfstandig advocaat de weg in de complexe wet- en regelgeving rondom internet en privacy. Een dynamisch rechtsgebied in een online wereld. Een vakgebied dat u dwingt om alert te zijn op verandering. Om snel te denken en altijd drie zetten vooruit te kijken. Waar het uiteindelijk draait om helder advies en een praktische oplossing.

Juridisch advies op het gebied van privacywetgeving, informatierecht en intellectueel eigendom vormen het hart van Juliette's dagelijkse werk. Zij adviseert over issues zoals: het gebruik van persoonsgegevens in e-commerce, data driven marketing, data management platformen, cookies, games, targeting en personalisatie.

https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/job-van-den-berg-kantar.jpg

Job van den Berg

KantarClient and Innovation Director

Job van den Berg is Client and Innovation Director, verantwoordelijk voor het aanjagen van innovatie en data analytics binnen Kantar. Zijn doel: betere inzichten leveren aan opdrachtgevers voor hun (groei)strategie door de inzet van proximity technologie, IoT toepassingen en analytics. In 2016 was Job genomineerd voor de MOAward Insights Professional van het jaar.

https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/edm-monique-lekkerkerker.jpg

Monique Lekkerkerker

Miele Nederland B.V.Customer Experience Marketeer

Monique Lekkerkerker heeft in de afgelopen 7 jaar bij Miele de rol vervult als Online Communicatie Specialist. Binnen het onlangs gelanceerde team CRM & Insights zal zij zich als Customer Experience Marketeer bezighouden met het optimaliseren van klantreizen voor verschillende productgroepen. Oftewel; welke inzichten hebben we van consumenten en hoe kunnen we hier beter op inspelen.


https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/foto-constant-berkhout.jpg

Constant Berkhout

Rijnbrug AdviesEigenaar

Constant Berkhout is eigenaar van Rijnbrug Advies, een consultancy op het gebied van Retail Marketing en Shopper Insights. Constant heeft een brede ervaring opgedaan in marketing, sales en business transformatie bij onder meer Ahold, P&G en PepsiCo. Tot zijn klanten behoren onder meer Marqt, Migros, SPAR (China, India) en Maxeda.  

De expertisegebieden van Rijnbrug Advies zijn: strategie, data-analytics, winkel lay-out, merchandising principes, shopper marketing campagnes, retail merk concepten, categorie visie & drivers, assortiment analyse, faciliteren keten samenwerking.  

Constant is auteur van een boek over retail en shopper gedrag: Retail Marketing Strategy, Delivering Shopper Delight. Hierin worden 5 vaardigheden beschreven waarin elke retailer zich zou moeten bekwamen om succesvol te worden en blijven. Het boek steunt op academische studies en praktijk voorbeelden.

Verstand van data.
Gevoel voor marketing.