De sprekers
"Klaar voor de toekomst!"

aanmelden

https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/robert-feltzer-2.jpg

Robert Feltzer

EDMManaging Partner

Robert is ondernemer en werkt al 30 jaar in data driven marketing. Ooit begonnen als data analist/programmeur, adviseert hij het bedrijfsleven over het slimmer inzetten van data in marketing. Als managing partner bij EDM geeft hij leiding aan de Data Science divisie.

https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/juliette-van-balen.jpg

Juliette van Balen

IP advocatenAdvocaat en privacyspecialist

Advocaat, privacyspecialist en eigenaar van IP advocaten.

Internet en privacy, IP advocaten is specialist in deze juridische issues. Gebaseerd op kennis van intellectual property en software/IT recht. IP advocaten is opgericht door Juliette van Balen en Jacqueline Wièrdak. Betrokken advocaten met meer dan 10 jaar ervaring. Expert in het beoordelen en opstellen van (licentie)contracten, algemene voorwaarden en privacy statements.

Juliette en haar collega adviseren over issues zoals: het verstrekken van persoonsgegevens aan derden of buiten Europa, de wet en regelgeving rondom internetgames, cookies, behavorial targeting.

https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/raymond-ros.jpg

Raymond Ros

EDM Digital SolutionsDigital Marketing & Data Consultant

EDM Digital Solutions loopt voorop op het gebied van innovatie en technologie binnen marketingcommunicatie en helpt haar klanten meer rendement te halen uit data en campagnes.

De organisatie realiseert unieke mogelijkheden om on- en offline data te combineren en in te zetten voor marketing toepassingen. Naast real-time herkenning van bestaande en niet-bestaande klanten op de eigen website, kunnen websitebezoekers verrijkt worden met meer dan 600 (socio/demo en huishoud-) kenmerken. Hiermee zijn organisaties in staat voor iedere unieke bezoeker content te personaliseren of zeer fijn gesegmenteerde omnichannel marketingprogramma's uit te voeren. Herkenning binnen campagnes zorgt er ook voor dat inzicht verkregen wordt in de attributie van de online campagnes op offline resultaten.

Raymond Ros studeerde Bedrijfskundige Informatica waarna hij diverse sales- en business development functies heeft bekleed bij onder meer Telfort, Sanoma en Pelican Media. Sinds 2016 is hij actief als Digital Marketing & Data Consultant voor EDM Digital Solutions.

https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/aljan-de-boer-1.jpg

Aljan de Boer

TrendsactiveStrateeg

Aljan is Strateeg bij TrendsActive, een internationaal trend innovatie bureau. TrendsActive verzamelt doorlopend wetenschappelijk onderzoek uit de sociale wetenschappen om een verklaring te geven voor menselijke gedrag. Aljan is ook bestuurslid bij PIM, Platform Innovatie in Marketing, en docent bij oa Nyenrode en Beeckestijn Business School.

ifunds

ifundscommercieel manager

Nationale Postcode Loterij

Nationale Postcode loterijmanager
Verstand van data.
Gevoel voor marketing.