De sprekers
"The next generation"

aanmelden

https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/juliette-van-balen.jpg

Juliette van Balen

IP advocatenAdvocaat, privacyspecialist en eigenaar van IP advocaten

Sinds 2009 wijst Juliette cliënten als zelfstandig advocaat de weg in de complexe wet- en regelgeving rondom internet en privacy. Een dynamisch rechtsgebied in een online wereld. Een vakgebied dat u dwingt om alert te zijn op verandering. Om snel te denken en altijd drie zetten vooruit te kijken. Waar het uiteindelijk draait om helder advies en een praktische oplossing.

Juridisch advies op het gebied van privacywetgeving, informatierecht en intellectueel eigendom vormen het hart van Juliette's dagelijkse werk. Zij adviseert over issues zoals: het gebruik van persoonsgegevens in e-commerce, data driven marketing, data management platformen, cookies, games, targeting en personalisatie.

https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/raymond-ros.jpg

Raymond Ros

EDM Digital SolutionsDigital Marketing & Data Consultant

EDM Digital Solutions loopt voorop op het gebied van innovatie en technologie binnen marketingcommunicatie en helpt haar klanten meer rendement te halen uit data en campagnes.

De organisatie realiseert unieke mogelijkheden om on- en offline data te combineren en in te zetten voor marketing toepassingen. Naast real-time herkenning van bestaande en niet-bestaande klanten op de eigen website, kunnen websitebezoekers verrijkt worden met meer dan 600 (socio/demo en huishoud-) kenmerken. Hiermee zijn organisaties in staat voor iedere unieke bezoeker content te personaliseren of zeer fijn gesegmenteerde omnichannel wervingsprogramma's uit te voeren. Herkenning binnen campagnes zorgt er ook voor dat inzicht verkregen wordt in de attributie van de online campagnes op offline resultaten.

Raymond Ros studeerde Bedrijfskundige Informatica waarna hij diverse sales- en business development functies heeft bekleed bij onder meer Telfort, Sanoma en Pelican Media. Sinds 2016 is hij actief als Digital Marketing & Data Consultant voor EDM Digital Solutions.

https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/aljan-de-boer-1.jpg

Aljan de Boer

TrendsactiveStrateeg

Aljan is Strateeg bij TrendsActive, een internationaal trend innovatie bureau. Aljan is ook bestuurslid van PIM, Platform Innovatie in Marketing en docent bij o.a. Nijenrode en Beeckestijn Business School.

TrendsActive verzamelt doorlopend wetenschappelijk onderzoek uit de sociale wetenschappen om een verklaring te geven voor menselijk gedrag. TrendsActive helpt merken om relevant te blijven in de veranderende wereldwijde samenleving. Als strategische partner helpt TrendsActive om de behoeften, waarden en gedrag van consumenten te begrijpen. Als creatieve partner ontwerpt TrendsActive de merken, producten en communicatie van morgen.

TrendsActive gelooft dat alle bedrijven beginnen met het begrijpen van mensen. TrendsActive's socio-culturele trends zijn essentieel voor het opbouwen van een bedrijfsstrategie, aangezien dit op lange termijn dé trends zijn en niet de langdurige hypes die komen en gaan. De inzichten van TrendsActive ontgrendelen creativiteit en dienen als bron voor innovatie.


https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/npl-vacaturesite1-030717-198-re-robin.jpg

Robin Doezie

Nationale Postcode LoterijOnline Marketing Specialist

Robin heeft ruim 8 jaar ervaring met online marketing en is als Online Marketing Specialist verantwoordelijk voor de betaalde online inzet (advertising) van de Nationale Postcode Loterij. De Postcode Loterij is de grootste Goede Doelen Loterij van Nederland. Door mee te spelen maken deelnemers maandelijks kans op mooie prijzen en steunen zij tegelijkertijd goede doelen op het gebied van mens en natuur in binnen- en buitenland. Het is de missie van de Postcode Loterij om bij te dragen aan een groene en rechtvaardige wereld door het steunen van goede doelen en zichtbaarheid te geven aan hun werk.



https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/fotografie-etienne-mandos-1462.jpg

Frank de Beun

EDMManaging Director

Frank de Beun studeerde Industriële Automatisering en Technische Bedrijfskunde waarna hij diverse (sales) management en directie functies heeft bekleed bij onder andere de Wegener Direct Marketing, Emailco (Newconomy), Cendris (PostNL) en de Marketing Sales Group. Vanaf 2010 is hij werkzaam bij EDM.

https://smartdata-seminar.nl/files/ItemFields/cropped/500x500/rf-edm-2017-3.jpg

Robert Feltzer

EDMManaging Partner

Robert heeft zo'n 30 jaar ervaring op het gebied van data driven marketing aan zowel aanbieders als klantzijde.

Hij heeft o.a. gewerkt als Database Analist, Marketing & Sales Manager bij Geo-Marktprofiel, Quality Manager bij Robeco, Hoofd Marketing Intelligence en Klantgroep Marketing bij VNU Tijdschriften/Sanoma Uitgevers. Als dienstverlener heeft Robert gewerkt in uiteenlopende sectoren voor bedrijven als: Pon Automotive, FD Mediagroep, Unicef, ABN AMRO, ING, ANWB, Coca-Cola, Procter & Gamble, IKEA en MAKRO.

Robert is oprichter van DDMS en sinds januari 2013 Managing Partner van EDM, waar hij verantwoordelijk is voor Intelligence, Data Operations, Consultancy en Data Science.

Verstand van data.
Gevoel voor marketing.